Otázky a odpovědi

Bude u balíčku k dispozici jen jedno vyúčtování?

Ano, to nejlepší z našich služeb máte k dispozici za jednu výhodnou cenu a to pouze s jedním vyúčtováním.

Mohu si služby sám/sama nakombinovat?

Pokud svůj balíček nenajdete na našich stránkách, vyberte si jakoukoliv službu a zavolejte nebo se objednejte na nezávaznou konzultaci.

Který balíček je ten pravý?

Preferujete sledování telky nebo trávíte více času na internetu případně chcete výhodněji telefonovat? Není problém, vyberte si jednu z našich kombinací služeb ZDE

Proč si pořizovat balíček služeb?

Pořiďte si od nás více služeb a my Vám dáme výhodnější cenu se všemi funkcemi, které od nás očekáváte.

Mohu si pořídit balíček, když už jsem zákazník AIM?

Pokud jste již našim zákazníkem, můžete využít výhodného balíčku, aniž by došlo ke zrušení Vaší smlouvy. Na našich stránkách si vyberte ten pravý balíček pro Vás (služba internet musí být stejná, jakou využíváte, popř. vyšší) a pak už si jen na našem Zákaznickém centru službu zaktivujte. Navíc k televizi a internetu dostanete mobilní SIM kartu s volnými jednotkami a ke službě TELEVIZE Mobilní aplikaci AIM KUKI TV pro mobil, tablet a počítač.  

Mám zájem o internet a IPTV. Nabízíte i balíčky služeb bez telefonu?

Ano, nabízíme. Pro více informací se obraťte prosím, na ZC AIM 246 089 200 nebo na info@a1m.cz
Vyber si jen to, co potřebuješ
Objednej si podle sebe