Smlouva je uzavřena při verifikovaném hovoru a přijde Vám na Vaši emailovou adresu.
Pošlete nám písemně na adresu naší společnosti žádost o přepis smlouvy na jinou osobu, ke stažení v sekci PÉČE A PODPORA: https://www.a1m.cz/public/files/documents/2018-12-19-formular-pro-prepis-smlouvy.pdf
V žádosti uveďte jak informace týkající se stávajícího klienta (např. číslo účtu, na který má být vrácena případná vratná záloha), tak i základní údaje o osobě, na kterou se smlouva převádí. Žádost musí být podepsána jak stávajícím zákazníkem, tak i osobou, na kterou se smlouva převádí. K přepisu smlouvy dojde k 1. dni následujícího kalendářního měsíce, s výjimkou případů, kdy za stávajícím zákazníkem evidujeme neuhrazené pohledávky.
Upozornění: přepis smlouvy na jinou osobu nemá vliv na délku trvání smlouvy ani rozsah odebíraných služeb.
Výpovědní doba činí 30 dnů a začíná běžet dnem následujícím po dni, ve kterém byla výpověď doručena. Výpověď musí být podána písemně na adrese ZC poskytovatele, tj. doporučenou poštou na adresu ZC - Tomíčkova 2144/1, 148 00 Praha 4 – Chodov. Případně můžete výpověď zaslat do datové schránky.
Pokud máte k dispozici speciální cenu uzavřenou na určité časové období, tak je ideální dobu prodloužit. V případě Vašich dotazů k této otázce volejte, prosím, linku 246 089 200. Děkujeme.