Ano, naší operátoři na zákaznickém centru jsou k dispozici každý den od 8h do 20h na telefonním čísle 246 089 200. Operátory můžete také kontaktovat zasláním emailu na info@a1m.cz.
Ano, naší operátoři na zákaznickém centru jsou k dispozici každý den od 8h do 20h na telefonním čísle 246 089 200. Operátory můžete také kontaktovat zasláním emailu na info@a1m.cz.
Ano, osobně nás můžete navštívit na našich zákaznických centrech, kde jsme ve všední dny připraveni zodpovědět všechny Vaše dotazy a řešit Vaše požadavky.
Faktury jsou zasílány vždy do 10 dnů v měsíci a to na e-mailovou nebo poštovní adresu uvedenou při objednávce služby. Např. faktura za červen přijde do 10. června.
Pokud Vám přišlo oznámení o neuhrazené faktuře, pak byste měli postupovat následujícím způsobem:
Pokud nesouhlasíte s částkou ve Vašem vyúčtování, můžete ověřit fakturu na čísle 246 089 200 nebo e-mailem na info@a1m.cz.
Kontaktujte nás na tel. čísle 246 089 200 nebo e-mailem na info@a1m.cz
Reklamaci služeb lze podat prostřednictvím zákaznické linky na čísle 246 089 200 každý den od 8 do 20 hodin, emailem na adresu info@a1m.cz nebo osobně na našich zákaznických centrech.