Otázky a odpovědi

Máte vlastní zákaznickou linku?

Ano, naší operátoři na Zákaznickém centru jsou k dispozici každý den od 8h do 20h na telefonním čísle 246 089 200. Operátory můžete také kontaktovat zasláním emailu na info@a1m.cz.

Mohu Vás kontaktovat osobně?

Ano, osobně nás můžete navštívit na našich Zákaznických centrech, kde jsme ve všední dny připraveni zodpovědět všechny Vaše dotazy a řešit Vaše požadavky.

Je možné si u Vás vybrat nové číslo?

Ne, bohužel toto není v současné době možné. Uvažujeme o zavedení této možnosti.

Kdy a jak obdržím fakturu?

Faktury jsou zasílány vždy do 10 dnů následujícího měsíce po zúčtovacím období, a to na e-mailovou adresu uvedenou při objednávce služby. Např. faktura za červen přijde do 10. července.

Částka na faktuře není v pořádku?

Pokud nesouhlasíte s částkou ve Vašem vyúčtování za služby AIM Mobil, můžete ověřit fakturu na Zákaznické lince na čísle 246 089 200 nebo e-mailem na info@a1m.cz.

Jak postupovat, když nám přišlo upozornění na nezaplacenou fakturu, kterou jsme uhradili?

Pokud Vám přišlo oznámení o neuhrazené faktuře, pak byste měli postupovat následujícím způsobem:

  • zkontrolujte si, zda platba skutečně byla provedena (např. přes internetové bankovnictví, na poště, v bance atd…)
  • zkontrolujte správnost všech údajů uvedených při platbě – číslo našeho bankovního účtu, částku, variabilní a specifický symbol
  • pokud se domníváte, že platba byla provedena z Vaší strany správně, kontaktujte nás na tel. čísle 246 089 200 nebo e-mailem na info@a1m.cz.

Platba za služby byla provedena špatně, co mám dělat?

Kontaktujte nás na tel. čísle 246 089 200 nebo e-mailem na info@a1m.cz.

Jak mohu podat reklamaci?

Reklamaci služeb lze podat prostřednictvím zákaznické linky na čísle 246 089 200 každý den od 8 do 20 hodin, emailem na adresu info@a1m.cz nebo osobně na našich Zákaznických centrech.

Vyber si jen to, co potřebuješ
Objednej si podle sebe