Otázky a odpovědi

Máte vlastní zákaznickou linku?

Ano, naší operátoři na Zákaznickém centru jsou k dispozici každý den od 8h do 20h na telefonním čísle 246 089 200. Operátory můžete také kontaktovat zasláním emailu na info@a1m.cz.

Mohu Vás kontaktovat osobně?

Ano, osobně nás můžete navštívit na našich Zákaznických centrech, kde jsme ve všední dny připraveni zodpovědět všechny Vaše dotazy a řešit Vaše požadavky.

Kdy a jak obdržím fakturu?

Faktury jsou zasílány vždy do 10 dnů v měsíci a to na e-mailovou nebo poštovní adresu uvedenou při objednávce služby. Např. faktura za červen přijde do 10. června.

Jak postupovat, když nám přišlo upozornění na nezaplacenou fakturu, kterou jsme uhradili?

Pokud Vám přišlo oznámení o neuhrazené faktuře, pak byste měli postupovat následujícím způsobem:

  • zkontrolujte si, zda platba skutečně byla provedena (např. přes internetové bankovnictví, na poště, v bance atd…),
  • zkontrolujte správnost všech údajů uvedených při platbě – číslo našeho bankovního účtu, částku, variabilní a specifický symbol,
  • pokud se domníváte, že platba byla provedena z Vaší strany správně, kontaktujte nás na tel. čísle 246 089 200 nebo e-mailem na info@a1m.cz

Částka na faktuře není v pořádku?

Pokud nesouhlasíte s částkou ve Vašem vyúčtování za služby AIM Mobil, můžete ověřit fakturu na Zákaznické lince na čísle 246 089 200 nebo e-mailem na info@a1m.cz.

Platba za služby byla provedena špatně, co mám dělat?

Kontaktujte nás na tel. čísle 246 089 200 nebo e-mailem na info@a1m.cz

Jak mohu podat reklamaci?

Reklamaci služeb lze podat prostřednictvím zákaznické linky na čísle 246 089 200 každý den od 8 do 20 hodin, emailem na adresu info@a1m.cz nebo osobně na našich zákaznických centrech.

Mám zájem o doplnění služeb o službu AIM TELEFON. Jak mám postupovat?

Stačí pouze kontaktovat naše zákaznické centrum a domluvit se na termínu aktivace.

Dostanu od Vás ke službě AIM TELEFON telefonní číslo zdarma?

Ano, zákazníkům se službou AIM TELEFON standardně přidělujeme pražské telefonní číslo z rozsahu "246 xxx xxx" nebo "227 xxx xxx".

Musím mít speciální telefonní přístroj, abych mohl využívat službu AIM TELEFON?

Pro využití služby AIM TELEFON je potřeba telefonní přístroj využívající technologii VoIP nebo tzv. analogová brána umožňující využití Vašeho stávajícího analogového telefonního přístroje v síti AIM.

Kde je možné nahlédnout do výpisu hovorů?

Podrobný výpis hovorů naleznete ve Vaší zákaznické sekci MŮJ AIM.