Otázky a odpovědi

Mohu si objednat MOBILNÍ APLIKACI KUKI TV samostatně?

Ne, aplikace je pouze součástí televizních tarifů Kuki větší a Kuki menší. Pokud si však chcete aplikaci Kuki vyzkoušet, stačí si ji stáhnout do svého mobilního zařízení, dát "Vyzkoušet" a získat tak Kuki na zkoušku na 1 měsíc zdarma. 

Je tato aplikace placená?

Ne, aplikace je součástí Vašeho televizního tarifu. 

Jaké musím splňovat podmínky, aby mi aplikace fungovala?

Aplikace je dostupná pro zařízení s operačním systémem Android a iOS, nebo v Samsung Smart TV.

Jak se MOBILNÍ APLIKACE KUKI TV aktivuje?

Je nutné mít aktivní jeden z našich TV tarifů a dále je potřeba mít mobilní telefon, PC nebo tablet s operačním systémem Android nebo iOS a být připojený k internetu. Zde si v Google Play nebo AppStore stáhnete mobilní aplikaci Kuki.

V kolika zařízeních v rámci jedné smlouvy je aplikace dostupná?

V ceně služby Kuki je možnost sledovat obsah na 1 fixním zařízení (chytrá televize nebo set-top box) a na 5 mobilních zařízeních, ovšem sledování kanálů z nabídky lze jen na dvou zařízeních současně.

Funguje aplikace bez přístupu na internet?

Ne, služba je funkční pouze, když je v mobilním zařízení dostupné internetové připojení.

Co umožňuje funkce VZDÁLENÉ OVLÁDÁNÍ, která je součástí této aplikace?

Tato funkce obsahuje:
  • přístup k elektronickému programovému průvodci,
  • možnost označení pořadu k nahrání,
  • možnost smazaní nahraného pořadu,
  • přepínání programu na všech set-top-boxec,h
  • správu koncových zařízení,
  • správu programové skladby Vašeho tarifu. 

Pokud využívám službu AIM INTERNET a AIM TELEVIZE, budu dostávat jen jedno vyúčtování nebo bude každá služba účtována zvlášť?

Pokud budou obě služby součástí jedné smlouvy, budete dostávat pouze jedno vyúčtování. Pokud budete chtít mít vyúčtování pro každou službu zvlášť, je nutné mít dvě či více smluv.

Musím využívat službu AIM INTERNET, abych mohl(a) využívat i službu Kuki?

Nemusíte, službu Kuki si můžete koupit jako samostatnou službu.

Je k televizní službě Kuki potřeba nějaké speciální zařízení?

K připojení televize je potřeba mít set-top box značky Arris VIP1113 nebo Motorola VIP1003. Doma můžete mít až tři naše set-top boxy. Můžete si je pronajímat za měsíční paušal nebo rovnou koupit. Podrobné ceny jsou uvedeny v ceníku. Kuki je dostupná také pro všechny chytré televize Samsung od roku výroby 2013 a novější (operační systém TIZEN). Vyhledejte aplikaci Kuki v Samsung SMART HUB, stáhněte ji a nainstalujte. Zaregistrujte se jako nový zákazník, vyberte si tarif a užívejte si.

Při přepínání TV kanálů pozoruji časovou prodlevu, je to normální?

Ano, běžná doba prodlevy je 2-3 sekundy.

Pokud uzavřu smlouvu na některý z televizních tarifů Kuki, mohu vybraný tarif budoucnu rozšířit o další doplňkové TV služby?

Ano, kdykoliv v průběhu smlouvy si můžete některé další TV služby či TV kanály dokoupit. Buď zavoláte na naše zákaznické centrum nebo provedete nákup přímo v menu Vašeho set-top-boxu či v zákaznickém kontě Můj AIM.

Je možné použít i jiný STB než ten, který dodáváte?

Bohužel není, protože dodávané STB jsou speciálně vybavené pro naši IPTV službu a při použití jiného STB není možno její bezproblémovou funkčnost garantovat.

Jak velký datový tok představuje sledování IPTV?

Jeden stream představuje 5-7 Mbps datového toku.

Podporuje služba Kuki vysílání ve vysokém rozlišení (HDTV)?

Ano, podporuje, a to pokud vlastníte televizní přijímač s označením Full HD nebo HD Ready se vstupem HDMI a máte od nás pronajatý STB nebo vlastníte Smart TV, ve které je aplikace Kuki dostupná.

Kolik je možno chybných pokusů o zadání PUK při aktivaci STB?

Počet pokusů není omezen.

Zvukový výstup ve stereo TV nebo v domácím kině dává současně do levého a pravého kanálu rozdílné zvukové verze jazykového signálu. Jak toto vyřešit?

Tento stav někdy nastává pouze u některých programů s tzv. duálním zvukovým doprovodem. Řešením je použití pouze jednoho z obou zvukových kanálů, přičemž záleží na schopnostech TV přístroje, jak toho dosáhnout - obvykle je možno pomocí jeho dálkového ovládání zapnout pouze jeden kanál nebo pomocí vyvážení stereo výstupu jeden kanál úplně utlumit. Podobné nastavení je nutno provést v případě použití domácího kina jako zvukového výstupu STB.

Koupil(a) jsem si novou televizi s vestavěným DVB-T/C/S set-top-boxem. Je nutné mít set-top-box od Vás?

Set-top-box vestavěný ve Vaší televizi bohužel není možné použít, protože se jedná o jinou digitální technologii (DVB-T/C/S vs. IPTV). STB tak musíte mít přímo od nás.

Musím platit televizní poplatky České televizi, i když využívám IPTV od Vás?

Ano, dle zákona musí každá fyzická i právnická osoba vlastnící televizní přijímač platit televizní poplatky České televizi.

Zapomněl(a) jsem PIN (PIN nákupu nebo rodičovský PIN). Co mám dělat?

Kontaktujte, prosím, naše zákaznické centrum. Rádi Vám poradíme. 
Nechej si od nás poradit